Знайомтесь, це ─ Владислав. Прізвище Животченко.

Крадіжка, корупція, відкати. Жахливий стан доріг на Дніпропетровщині і не тільки говорить сам за себе. Однак державні кошти в САД у Дніпропетровській області “закопують” не тільки в асфальт. Практично будь-яка реконструкція (в тому числі і для забезпечення безпеки учасників дорожнього руху) стає колосально прибутковою годівницею.

Знайомтесь, це ─ Владислав. Прізвище Животченко.

Владислав ─ виконуючий обов’язки начальника Служби автомобільних доріг у Дніпропетровській області.

Він ─ колишній риг. Його попередній патрон ─ екс–губернатор Дніпропетровщини Олександр Вілкул.

Раніше Владислав возив йому «чемодани», а той їх у свою чергу відвозив «Саші Стоматологу».

За часів Януковича Владислав очолював державне підприємство «Криворіжшляхбухпром». За його керівництва підприємство практично було доведено до банкрутства.

Під час Революції гідності більшість українців щиро вірили, що все в нашій країні зміниться!

Але, реальним змінам не судилося відбутися.

Зараз Животченко очолює САД в області, завдяки позаштатному раднику губернатора Дніпропетровщини Юрію Голіку.

Часи змінили і Владислав тепер носить «чемодани» Юрію Голіку.

А ще Владислав відомий своїм розкішним, як для держслужбовця стилем життя.

Уже на держслужбі журналісти не раз фіксували його за кермом люксових авто: Mersedes S-класу, Range Rover, Lexus. При цьому, згідно з декларацією, у 2017-му Животченко заробив трохи більше 250 тисяч гривень.

Владислав живе у гарному і великому будинку на 900 м2 в селищі Дослідному(передмістя Дніпра). Має три квартири у новобудовах Дніпра та Києва.

На одному із курортів Туреччини, а саме в Анталії у нього власний готель та дорога яхта. У Домініканській Республіці Животченко також має власний готельний бізнес.

Ще Владислав полюбляє отримує від переможців процедури закупівлі відкати!

Він не раз ставав фігурантом різних корупційних скандалів.

Нормальна жирна тема.

За даними джерел в ГПУ і МВС, СБУ корупційна “ціна” одного погодження в САД у Дніпропетровській області становить 2,5% від суми закупівлі.

Підкреслюю: 2,5% – це лише за погодження, сам “відкат” від фірми, яка стала “одним учасником”, сплачується окремо. І може складати від 20% до 50% і навіть 70% від суми закупівлі.

Но більш за все люди обурені самими дорогами. Точніше – їх відсутністю. Наслідками поїздок по яким є погіршення технічного стану автотранспорту та втрата часу.

Виявляється, що на Дніпропетровщині: відремонтовані дороги страшніші за убиті!

Чекаємо на реакцію Міністра інфраструктури України Володимира Омеляна?

І. Да. Репост працює. Більше розголосу – більше шансів, що у Києві нарешті звільнять хабарника Животченко із займаної посади.

Костянтин Більцан

Дякую!

Тепер редактори знають.