Засновниця ютюб-каналу “Як не стати овочем” Оксана Мороз разом зі своєю командою провела цікавий експеримент, щоб зрозуміти як відрізняються новини та їх подача у різних телеграм-каналах та ЗМІ.
І як це впливає на розуміння реальності та наш емоційний стан під час воєнного стану. Для цього команда Оксани Мороз порівняли контент за 20 лютого у ТОПових каналах Телеграму, Ютубу та онлайн-медіа.
Відео створене в рамках спільного проєкту «Як не стати овочем» та Громадське радіо. За фінансової підтримки Посольства США в Україні. Погляди авторів не обов’язково збігаються з офіційною позицією уряду США. Supported by the U.S. Embassy to Ukraine. The views of the authors do not necessarily reflect the official position of the U.S. Government.
Дякую!
Тепер редактори знають.