Новости Политика

Про дорогу ціною у гривню за метр

Голову Дніпропетровської обласної військової адміністрації слід провезти по О041511 П’ятихатки – Апостолове – Зеленодольськ. Але не на джипі!

За 10 місяців повномасштабної російсько-української війни Департамент житлово-комунального господарства та будівництва Дніпропетровської обласної військової адміністрації купив послуг на експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення у Дніпропетровській області на 545,7 мільйона гривень.

Ще один тендер – на 100 млн – у процесі. Встигніть подати свою компанію!

Втім, облиште: більше 86% коштів отримала улюблена фірма голови ДніпроОВА – ТОВ «Будінвест Інжиніринг». Ви ж не фітнес-тренерка Резніченка, щоб він у Вас робив будінвестиції?

Але сьогодні я розкажу не про «Будінвест Інжиніринг», а про іншу, не менш цікаву компанію. В її назві теж є «Буд».

  • Її хазяїн, як і хазяїва «Будінвест Інжинірингу» брати Дубинські, у час Януковича допомагали тримати владу Партії регіонів.
  • З 2015-го, коли Дніпропетровщину очолив Валентин Резніченко, ці компанії обидві почали швидко набирати вагу.
  • А коли в Дніпрі «царював» Геннадій Корбан, і брати Дубинські, і власник фірми N приїжджали до нього в «Амстердам» «узгоджувати» питання.

Це – про ТОВ «Буд регіон» (код 40256216), яким володіє ексдиректор Департаменту ЖКГ та будівництва Дніпропетровської облдержадміністрації часів президентства Віктора Януковича, а нині позаштатний радник мера Дніпра Бориса Філатова з питань капітального будівництва Бурік Олексій Сергійович.

Олексій Бурік виступає в Дніпропетровській ОГА, 2014 рік.

За час свого існування, з 2016-го це ТОВ Буріка натендерило 5,36 мільярда гривень. Всі – в Дніпропетровській області.

Плюс додайте тендери фірми Буріка-старшого – ТОВ «КЦ «Лібертон» (код 37150299) – 1 мільярд. Це та сама фірма, яка п’ятий рік, з 2018-го, «реконструює» стадіон в смт. Софіївка і про яку ми писали і статті «Лібертон» як нова «пральня»* «криворізьких». Тендери теж виграє лише в Дніпропетровській області.

«Буд регіон» вдавився валом замовлень

Минулого року департамент ЖКГ дав «Буд регіону» ексдиректора департаменту ЖКГ замовлень на 4,3 міліарда гривень. Всі – на ремонти доріг.

Найкоштовніша – за 3,2 міліарди гривень – дорога П’ятихатки – Апостолове – Зеленодольськ. Про неї й поговоримо.

Договір на капремонт цієї дороги з кодом О041511 підписали 24 вересня 2021 зі строком виконання – 01 листопада 2022.

Але на Дніпропетровщині поширено явище, коли замовник легко відмовляється від підписаних термінів.

«Не можете почати роботу у цьому році? Та перенесемо на лютий наступного, без проблем!».

Отож і з дорогою П’ятихатки – Апостолове – Зеленодольськ вийшло те ж саме, бо рідний департамент у 2021-му надавав Буріку замовлень на хрін знає скільки кілометрів ремонтів.

Чому я так кажу? Адже не може зрозуміти, як читати ці цифри в тендерних оголошеннях.

Візьмемо оце: що таке капремонт

«С041014 Р-п «Поляна»- Знаменівка-/М-04/ км 0+000 – км 0+239, км 0+242 – км 0+953»?

Це робимо 239 кілометрів капремонту, потім три кілометри не робимо, а потім знову робимо?..

У будь-якому разі, до ремонту дороги П’ятихатки – Апостолове – Зеленодольськ ТОВ Буріка минулого року не приступило, бо набралось замовлень, казав Третій Президент: «як сучка бліх».

І департамент ЖКХ перепідписав договір (підписав додаток), що роботи розпочнуться з третього тижня лютого 2022 року.

З третього тижня роботи НЕ розпочалися. Природньо, що після повномасштабного вторгнення країни-агресора (яке збіглось з 5-ма місяцями з дня підписання договору на ремонт) – не розпочалися теж.

Але якогось хріну департамент ЖКГ сплатив 15 березня компанії «Буд регіон» 6 мільйонів гривень з позначкою, що то 30% авансування на роботи на О041511 П’ятихатки – Апостолове – Зеленодольськ.

Але до сих пір ніяких робіт на зазначеній дорозі компанія Буріка не розпочала…

Не дивно, 16-го березня Зеленодольська ОТГ розпочала евакуацію жителів. Який тут капітальний ремонт!

Тож навіщо департамент ЖКГ ДніпроОВА платив?

Теоретично, могло бути таке, що департамент довірився своєму колишньому очільнику, сплатив йому шість мільйонів, а той, козел, підвів і втік.

Платіжка з Єдиного веб-порталу використання публічних фінансів – підтвердження оплати

Але ця версія не катить. Бо за сім тижнів, 23-го травня, цей департамент за 137,9 мільйонів замовив капремонт 5-километрової дороги С042134 Шерстірня – Ганнівка у Широківському районі…

При тому, що 06 травня поточного року рашисти обстріляли околиці Шестерні.

Щоб ви розуміли, ця дорога С042134 на 5 км, капітальний ремонт якої замовив департамент, йде вздовж річки Інгулець, на межі Дніпропетровської і Херсонської областей.

Дорога вартістю 140,1 тис. гривень

Журналісти газети «Лица» 24 грудня проїхали від П’ятихаток до залізничного переїзду за Апостоловим, що більше ніж 110 кілометрів. Жодної роботи ТОВ «Буд регіон» досі не виконало. Ані «зрізування густого чагарнику», яке за календарним графіком виконання робіт ТОВ повинне було розпочати у середині лютого, ані «холодне фрезерування асфальтобетонного покриття фрезою при глибині фрезерування 5 см», що теж підписалося розпочати у середині лютого.

На території Вакулівської ОТГ (колишнього Софіївського, а зараз Криворізького району) цю дорогу відремонтували …цеглинами

Найгірші ділянки – близько села Кам’янка (колишнього Апостолівського, а зараз Криворізького району)

Дані google-maps

У розпорядженні від 19.11.2020 № Р-785/0/3-20 голови ДніпроОДА вказано, що дорога П’ятихатки – Апостолове – Зеленодольськ протяжністю 127,3 кілометрів здана у 1974 році. на 2020-й її залишкова вартість була 140.240,82 гривень (тобто біля однієї гривні за метр).

До речу, в цьому з розпорядження значиться, що автопавільйони на цій дорозі – всі цегляні. Тож який «демонтаж залізобетонних плит» автопавільйонів з квітня по травень 2022р. запланований в бюджеті капбудівництва, коли вони цегляні?

Хочеться запитати директора департаменту ЖКГ та будівництва Дніпропетровської обласної військової адміністрації :

«Андрію Вікторовичу, Ви чому досу не звернулися в поліцію про вкрадення шісти мільйонів бюджетних коштів ТОВ «Буд регіоном»?».

21 листопада паспорт Олексія Буріка став недійсним, може, то Коломоєць вбив Буріка, щоб ексдиректор не позорив департамент ЖКГ?

Чи Бурік, як Корбан, купив громадянство Кіпру й українського громадянства його позбавили? Прошу поліцію вважати цю статтю заявою про злочин і невідкладно арештувати

«єдиний в Україні мобільний асфальтний завод AMMANN EASYBATCH 90 – це поєднання гнучкості установки циклічної дії з високою мобільністю продуктивність від 90 т/год»,

Як його позиціонує ТОВ «Буд регіон» на своєму сайті. Цей завод знадобиться Україні для післявоєнної відбудови!

Інакше скоро цей асфальтний завод з країни вивезуть. Недарма ж «Буд регіон» у т.ч. англійською мовою розрекламував у кінці травня на своєму сайті, що ТОВ вже виконало капремонт автомобільної дороги О041511 П’ятихатки – Апостолове – Зеленодольськ:

Авторка: Олена Гарагуц

 

 

 

Дякую!

Тепер редактори знають.