Дніпровська міська рада під керівництвом одіозного міського голови Бориса Філатова перемогла в рейтингу та зайняла почесне перше місто за витратами на рекламу в системі Prozorro.
На свою далеко не прозору популяризацію дніпровські народні обранці на чолі зі скандальним Борисом Філатовим витратили не мало не багато — 46,2 млн грн. І це під час повномасштабної війни з російським агресором.
Цікаво, що друге місце — “в активі” Криворізької міської ради під керівництвом міського голови Юрія Вілкула.
Але навіть колишні регіонали Юрій та Олександр Вілкули виявилися скромнішими у любові до самих себе витративши на 27,9 млн менше за своїх колег з обласного центру.
Замикає сумну трійку “лідерів” ще одна міська рада нашої області — Кам’янська, під керівництвом міського голови Андрія Білоусова, її апетити “обмежились” 11,2 млн, що тим не менш на 3,2 млн більше ніж витрати столичної міської адміністрації, яка посідає четверту сходинку.
На п’ятому місці ТОП-витрат під час війни Івано-Франківська міська рада з головою Русланом Марцінківим з майже “копійчаним” піаром самих себе (на фоні дніпровських колег) — 4,8 млн грн.
Сума витрат п’ятірки “переможців” на рекламу складає 88,5 млн грн, тобто понад $2 млн, про витрати центральна влада знає, але не реагує, а про правоохоронців поки ми зовсім мовчимо.
Зверніть увагу, це лише п’ять перших, не всі. А якщо переглянути всі міські ради в Україні?
Ви розумієте, кількість умовних дронів можна було б придбати нашим захисникам на фронт на ці гроші — годі й казати.
Дякую!
Тепер редактори знають.